تاریخ : شنبه 3 تير 1402
نویسنده : javid

هر ورزشکار حرفه ای و غیر حرفه ای ممکن است دچار آسیب شود. معمولاً آسیب های ورزشی به دلیل وارد کردن فشار به شکل مستقیم و غیر مستقیم، زیاده روی در ورزش اتفاق می افتد.این آسیب ها و مصدومیت های ورزشی اگر به خوبی بهبود پیدا نکنند، می توانند حتی تا آخر عمر باعث درد های مزمن و یا نقص عضو افراد شوند. البته نکته مهم در بهبود آسیب دیدگی ها این است که برای بازگشت ورزشکار به میادین ورزشی لازم است که در کمترین زمان ممکن و در بهترین حالت درمانی، بهبودی صورت پذیرد. آسیب ورزشی 2 نوع می باشد: حاد – مزمن.جوان ایرانی (irjavan.com)

آسیب های ورزشی انواع گوناگونی دارند: مانند کبودی بر اثر وارد شدن ضربه، ضربه مغزی، خراشیدگی و سائیدگی زانو و دست ها، ضربه به دندان و ران، پیچ خوردگی پا، شکستگی استخوان ها و غیره.

 

آسیب های ورزشی (۹ آسیب شایع)
دراین میان چند مورد از آسیب های ورزشی که شایع می باشد به شرح زیر است:

۱) آسیب دیدن فلکسور در لگن
عضلات موجود در سمت بالای جلوی ران پا را فلکسور می گویند که وظیفۀ آن حرکات بدن می باشد. به خصوص در پا و زانو که در صورت نامناسب نشستن معمولاً فلکسور ضعیف می شود.

 

 

۲) پارگی رباط زانو
یکی از رباط های حفظ کنندۀ زانو، رباط زانو می باشد .آسیب های متداول در پا، باعث ضعیف شدن رباط پا می شود و حتی در چرخش یا تغییر جهت دادن پا، دچار پارگی می شود. در صورت پاره شدن رباط، درد وحشتناکی ایجاد می شود.

۳) سندرم پتلوفمورال
بیشتر آسیب های ورزشی مربوط به زانو می شود .در این میان یکی از آسیب های شایع به زانو، سندرم پتلوفمورال و التهاب و تورم زانو است که صورت می گیرد.

۴) ضربه مغزی
با وارد شدن ضربه بر مغز، ضربه مغزی ایجاد می شود که دراین صورت مغز تکان می خورد و یا جا به جا می شود خطرات ضربه مغری بسیار بالاست . نشانه های ضربۀ مغزی به شرح زیر است:

احساس گیجی و سرگیجه
احساس سردرد
حالت تهوع و استفراغ
واکنش به نور
مشکلات در تکلم
۵) کشیدگی کشاله ران
کشاله ران در بالای ران تا پائین و بالای زانو را تحت پوشش قرار می دهد به دلیل چرخش های سریع و یا حرکات سریع و یا عدم انعطاف پذیری کشاله ران دچار جراحت می شود.

۶) مشکلات ساق پا
این آسیب دیدگی باعث ایجاد درد در قسمت درشت نی و یا استخوان پا می شود و در اکثر ورزشکاران این آسیب دیدگی دیده شده است. مخصوصاً در فوتبالیستها

۷) سیاتیک
رگ سیاتیک در صورت آسیب دیدگی، افراد را دچار کمر درد می کند و حتی این درد به پا هم وارد می شود و موجب سوزش و حتی سوزن سوزن شدن قسمت پائین پاها می شود.

۸) عضله همسترینگ
این عضله در قسمت پشت ران واقع شده است و اگر دچار گرفتگی شود با هر ضربۀ کوچک فرد دچار مشکل می شود و علت ایجاد این آسیب عدم صحیح انجام دادن حرکت های کششی است.

۹) مشکل آرنج تنیس بازوها
هر فردی قبل از انجام ورزشی بهتر است یک سری چکاپ ها از بدن خود انجام دهد تا نقاط ضعف و قوت بدن خود را شناسایی کند و با توجه به آن ورزش را ادامه دهد.

 

https://irjavan.com/%d8%a2%d8%b3%db%8c%d8%a8-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%88%d8%b1%d8%b2%d8%b4%db%8c/


|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ : پنج شنبه 1 تير 1402
نویسنده : javid

متن آهنگ عاشقی تعطیل وحید مرادی

 

همه روز دیمی با هم !♫!
بیمه تی زخمی مرحم !♫!
مره نکردی تو رحم بهی غزیبه ای مرحم !♫!
مره یاد اون روزا قسم خردی اون روزا !♫!
میجا نوونی جدا همش دری می جا !♫!
الان زنگ زمه تیسه دلبر ناز کنی میسه !♫!
تی دست من بیمه خسته اسا عاشقی وسه !♫!

دانلود اهنگ عاشقی تعطیل وحید مرادی - رسانه موزیکدل

شی دست ره اشتی می دست من بیمه تی همه کس !♫!
دلبر زمستونی شو جان کوه لمپایی سو !♫!
می کشه تره گیته خو !♫!
الان میجا هستی لج مره النی لیست رد !♫!
الان پست النی پی وی گنی نیمه تی پهلی !♫!
همه ره لایک کنی تو، مره بلاک کنی تو!♫!

 

 آهنگ مازندرانی وحید مرادی به نام عاشقی تعطیل


|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ : شنبه 27 خرداد 1402
نویسنده : javid

هر کدام از ما احتمالا بارها برای یادگیری زبان انگلیسی تلاش کرده ایم و موفق نشده ایم. در برخی موارد روش یادگیری اشتباهی را انتخاب می کند و در برخی موارد طولانی بودن زمان مطالعه ما را خسته و بی حوصله می کند.

بر اساس گزارش استراتژی مدرن؛ فرآیند یادگیری زبان انگلیسی فرآیندی نسبتاً زمان بر است، به خصوص اگر می خواهید انگلیسی را از ابتدا یاد بگیرید. اهمیت این فرآیند یادگیری زمانی بیشتر می شود که بخواهید به خارج از کشور سفر کنید و برای شرکت در آزمون آیلتس یا تافل نیاز به بهبود زبان خود در زمان مشخصی دارید.

اما با وجود این کاستی ها، با یک تصمیم آگاهانه می توانید به سرعت زبان انگلیسی را برای آیلتس و سایر اهداف آموزشی یاد بگیرید. در واقع، با میانبرهای تمرینی می توانید در کوتاه ترین زمان به اهداف خود برسید. دروس با معلم خصوصی زبان انگلیسی راه بسیار خوبی برای یادگیری سریع زبان است. اما چگونه با استفاده از خدمات یک مربی خصوصی از روند آموزش لذت ببرید و در مدت زمان کوتاه به اهداف خود برسید؟

زمان مورد نیاز برای دریافت مدرک آیلتس

همه ما از مشکلات مهاجرت آگاه هستیم. همه ما مزایا و معایب سفر را می دانیم. همه کسانی که مهاجرت کردند مطالب مربوط به این ناراحتی ها را ارائه کردند. با این حال، در این مقاله اطلاعاتی در مورد چگونگی به حداقل رساندن خطرات و مشکلات سفر ارائه می دهیم. برای زبان آموزان، علاوه بر فعالیت های مرتبط با سفر، یادگیری زبان انگلیسی به منظور بهبود تسلط و کسب دیپلم انگلیسی است.

مخصوصاً اکثر کسانی که برای گذراندن آیلتس یا تافل سعی در یادگیری زبان دارند با محدودیت زمانی مواجه هستند و به هیچ وجه نمی توانند انگلیسی یاد بگیرند. یکی از راه های یادگیری سریع زبان انگلیسی این است که معلم زبان خود را استخدام کنید. به این دلیل که در کلاس زبان خصوصی و انفرادی، روش تدریس معلم با توجه به محدودیت زمانی و اهداف دانش آموز مشخص می شود و معلم با توجه به سطح دانش آموز شروع به آموزش می کند. این روش آموزشی به شما در یادگیری و تسلط بر زبان در بازه زمانی 6 ماهه تا 1 ساله کمک می کند. حتی اگر به زبان انگلیسی مسلط هستید و در تلفظ و مکالمه خوب نیستید، استفاده از این روش زبان انگلیسی شما را در عرض 1 تا 3 ماه بسیار بهبود می بخشد.

شناسایی کتاب های زبان انگلیسی بر اساس سطح دانش آموزی

ناگفته نماند که یافتن و دسترسی به منابع موجود در زمینه یادگیری زبان انگلیسی دشوار است. هر زبان آموزی کتاب های انگلیسی را در سطح خود پیدا نمی کند. در دسترس بودن منابع مختلف یادگیری زبان انگلیسی خواننده را سردرگم می کند. یکی از ویژگی های خاص درس زبان خصوصی، رفع این سردرگمی است. زیرا معلم خصوصی زبان با توجه به دانشی که دارد و روشی که می خواهد تدریس کند بهترین منبع یادگیری است. همچنین با توجه به تجربه چندین ساله خود در تدریس، به انواع کتاب ها و منابع موجود در زمینه آموزش زبان مسلط است و می تواند منابع خوبی را برای تمرین و یادگیری با توجه به سطح دانش آموز خود ارائه دهد.

چگونه یادگیری زبان انگلیسی را شروع کنیم؟

اگرچه این سوال اغلب مطرح می شود. اما بسیار مهم است. اکثر مردم نمی توانند پاسخ قطعی به این سوال بدهند. اما پاسخ ما این است که آنها زبان انگلیسی را از جایی شروع می کنند که می توانند در مدت زمان کوتاهی به اهداف خود برسند. هر زبان آموزی می تواند سبک یادگیری زبان انگلیسی را انتخاب کند. فرآیند یادگیری را از کتاب هایی به زبان های مختلف شروع کنید. و با روش هایی مانند استفاده از معلمان مهارت های خود را تقویت کنند. اما آیا می توانید با این روش ها به هدف خود یعنی یادگیری سریعتر زبان انگلیسی برسید؟ در پاسخ باید گفت که نتایج بی چون و چرا نیست. انتخاب این روش ها منوط به شکست و رشد تجربه است. دانش آموزان قادر خواهند بود به تدریج روش یادگیری صحیح را از طریق آزمون، خطا و تجربه کشف کنند. هر چند این روش تأثیر زیادی بر او گذاشت. در این پیامدها می توان در مورد از دست دادن یک فرصت طلایی برای یادگیری صحبت کرد.

اما می توانید با استفاده از تجربیات دیگران برای رسیدن به مسیر درست هزینه ها و پیامدهای انتخاب خود را کاهش دهید. با کمک یک معلم خصوصی با تجربه، می توانید به سرعت وارد فرآیند یادگیری زبان انگلیسی شوید.

یک معلم خصوصی زبان با توجه به تجربیات خود می تواند زمان بیشتری را صرف درس های مهم تر کند و زمان بیشتری را برای آموزش بهتر دانش آموزان بدون گذاشتن مطالب و منابع بی اهمیت اختصاص دهد. در کلاس خصوصی تمرکز دانش آموز بسیار بالاست و چون درس انفرادی است معلم می تواند مطالب بیشتری را به دانش آموز آموزش دهد.

درس خصوصی زبان کاملا مختص زبان آموز است و معلم بر اساس سطح آمادگی دانش آموز، هدف او از یادگیری زبان و هر محدودیت زمانی دانش آموز شروع به تدریس می کند. علاوه بر این، در یک کلاس خصوصی، معلم از نزدیک دانش آموز را زیر نظر می گیرد و می تواند در چندین جلسه یادگیری آنها را ارزیابی کند.

هزینه آموزش زبان انگلیسی در منزل

یکی از دغدغه های هر زبان آموز در انتخاب روش یادگیری سریع زبان انگلیسی، هزینه تدریس خصوصی در منزل است. این به این دلیل است که آنها معتقدند کلاس های زبان خصوصی بیش از هر روش دیگری هزینه دارد. اما برای یادگیری زبان باید عوامل مهم زیادی را به طور همزمان در نظر گرفت و سپس تصمیم گرفت. سه عامل مهم در تعیین زمان رسیدن به هدف، انرژی و زمان مصرف و هزینه است. به عنوان مثال، زبان آموز باید در یک سال برای آزمون آیلتس آماده شود. او با توجه به بودجه خود در کلاس های مشترک شرکت ها شرکت می کند و از سیستم گرمایشی این شرکت ها استفاده می کند. با توجه به هدف و سطح زبان پایین وی، به جرأت می توان گفت که در بازه زمانی مشخص نمی تواند برای آزمون آماده شود. این فرد برای رسیدن به هدفش انرژی و پول زیادی را صرف کلاس رفتن و یادگیری زبان کرده است.

اما اگر این فرد مسیر یادگیری را با دقت انتخاب کند و با کلاس معلم خصوصی زبان برای امتحان آماده شود، می تواند با هزینه ای که در کلاس گروهی صرف کرده و بدون خستگی در زمان مورد نظر به نتیجه دلخواه برسد.

برای شرکت سریع در آزمون آیلتس و یافتن یک سایت تدریس خصوصی مناسب آماده شوید

با توجه به دغدغه زبان آموزان برای یادگیری سریع زبان انگلیسی، پلتفرم استادبانک اقدام به جذب مربیان واجد شرایط کرده است. اگر می خواهید یکی از این معلمان حرفه ای را انتخاب کنید می توانید به سایت معلم خصوصی استادبانک مراجعه کنید یا با شماره 02191005343 تماس بگیرید. اگر برای شروع یادگیری زبان معطل نشدید و درخواست خود را برای شهریه امسال ثبت کنید، می توانید سریعا پیدا کنید. روش یادگیری زبان انگلیسی برای آمادگی در آزمون آیلتس با استفاده از مدرسان خصوصی در بستر استادبانک.


|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ : جمعه 22 ارديبهشت 1402
نویسنده : javid

 

جی پی اس OBD در لیست قیمت ردیاب خودرو، نسبت به سایر ردیابهای همرده خود، قیمتی مناسب دارد و در دسته ردیابهای ارزان قیمت قرار میگیرد. تعریف محدوده مجاز حرکت و اعلام هشدار روشنشدن خودرو و امکان شنود، از دیگر امکانات ردیاب OBD است. باوجود طراحی ساده مکانیاب دیاگ خودرو، با بهرهگیری از تکنولوژی LBS و GPS حتی در مناطق فاقد پوشش اینترنت و آنتندهی، موقعیت خودرو را نمایش میدهد و بهمحض روشنشدن خودرو، بدون وقفه، شروع بهکار میکند و اگر اتصال ردیاب از دیاگ قطع شود، پیام هشدار به گوشی مالک ارسال میشود. در مسیریاب دیاگی خودرو، امکان قراردادن باتری ۳۵۰ میلی آمپر وجود دارد. جدیدترین نوع ردیاب خودرو، ردیاب فندکی است که ظاهری کاملاً مشابه با شارژر فندکی دارد. قابل شارژ بوده و شما میتوانید هرسال یکبار آن را از خودرو جدا کرده ، توسط شارژر مخصوص شارژ نموده و مجدد به خودرو و یا محموله خود بچسبانید. ردیاب ها در سالهای اخیر به دلیل افزایش آمار سرقت خودرو توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. در این مقاله به بررسی تخصصی ردیاب خودرو و همچنین محبوبترین جیپیاسهای موجود در بازار پرداختیم. واقعیت این است که نمیتوان یک ردیاب را به عنوان بهترین ردیاب خودرو برای همه افراد معرفی کرد.

https://techtip.ir/1402/01/29/%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d8%b9%d9%85%d9%84%da%a9%d8%b1%d8%af-%d8%ac%db%8c-%d9%be%db%8c-%d8%a7%d8%b3-%d9%85%d8%a7%d8%b4%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d9%81%d9%86%db%8c-%d8%b3%d8%ae/

۱٫ ردیاب مسیرهای پیموده شده را بهصورت دقیق گزارش میکند! طبیعی است که تکنولوژی به این حیطه واردشده و برخلاف سالهای قبل شما فقط از دزدیده شدن ماشین تون مطلع نمیشوید بلکه میتوانید از مکان دقیق آن مطلع شوید پس میتوان گفت این ردیاب یکی از بهترین مارکهای ردیاب در دنیا میباشد چون امکاناتی نظیر خاموش کردن خودرو و قفلکردن درها از طریق ریموت را دارا میباشد. خاموش بشه احتمال تصادفش با ماشینای پشت سر هست. در صورتی که ردیاب از نوعی باشد که برق مورد نیازش را از طریق باتری جداگانه تامین کند، هیچ محدودیتی در محل نصب آن وجود ندارد اما اگر ردیاب خودرو از نوعی باشد که برق مورد نیازش را از طریق سیمکشی به باتری خودرو باید تامین کند اکثراً در پشت ضبط و یا زیر داشبورد تعبیه میشود و برای نصبشان نیاز به تغییراتی در سیمکشی ماشین وجود دارد. نصب ردیاب دیاگ بدون نیاز به دانش برقکشی خودرو انجام میشود و نصبی بسیار آسان دارد. باتری خارجی ردیاب از دیگر مواردی است که بر قیمت ردیاب خودرو در مشهد تاثیرگذار است و باید به آن توجه کنید.

 

مواردی که در اینجا به آنها اشاره کردیم تنها بخشی از قابلیتهای ردیابهای پیشرفته ایران رهیاب است. جی پی اس آهنربایی خودرو مدل 1500 (یک سال شارژ) یکی از قدرتمندترین و پیشرفته ترین محصولات شرکت ایران رهیاب بوده که بدون نیاز به سیم کشی و نصب و توسط 8 آهنربایی پرقدرت خود زیر ماشین (یا بدنه فلزی هر چیزی ) چسبیده و مکان آن را لحظه به لحظه توسط اپلیکیشن مخصوص ردیابی می کند.این ردیاب آهنربایی با قابلیت شنود دارای باطری پر قدرت 30 هزار میلی آمپری بوده و بدون نیاز به شارژ تا یکسال کار میکند. همچنین این دستگاه می تواند مسیر های تردد شیء مورد نظر شما را نیز به مدت طولانی ذخیره کرده و در صورت نیاز در اختیار شما قرار دهد. از جذاب ترین قابلیت های ردیاب می توان به قابلیت شنود اشاره کرد. حال بیایید تا شما را بیشتر آگاه کنیم که انتخابتان از دزدگیر ، فقط جی پی اس ردیاب باشد ، و از بین جی پی اس های ردیاب ، بهترین جی پی اس ردیاب را انتخاب کنید . زیرا برخلاف سایر ردیابها که در موتورسیکلت نیز قابل استفاده هستند، فقط در خودرو میتوان از آن بهره برد. زیرا این ردیابها از برق خودرو استفاده میکنند و دلیلی برای نگرانی از بابت ظرفیت باتری وجود ندارد.

https://www.driveing.ir/car-tracker/

همچنین بلافاصله بعد از قطع شدن برق باتری ماشین، یک پیام هشدار برای شما ارسال میکنند تا اقدام به رفع مشکل نمایید. آنها بوسیله نقشه نصب در عرض کمتر از نیم ساعت دستگاه را در محل موردنظرتان نصب و جاسازی میکنند. چراکه مدیریت ناوگان حمل و نقل میتواند از طریق نرمافزار ردیاب، زمان تقریبی رسیدن ماشین به محل مأموریت و نزدیکترین خودرو به مقصد را تشخیص دهد. تصور کنید ماشین را درجایی ناامن پارک کردهاید، این ردیاب به شما این امکان را میدهد که موتور خودروی خود را خاموشکنید (این ردیاب یک رله قطع کن دارد که مانع از رسیدن برق به پمپبنزین شده و هرچه خودرو استارت بخورد ماشین روشن نمیشود) که اینیک قابلیت عالی میباشد. ردیاب مغناطیسی خودرو همه دادهها را در حافظه ۶۴ مگابایتی خود ضبط میکند تا در مسیرهایی که آنتن اینترنت پوشش ندارد نیز دسترسی به اطلاعات امکانپذیر باشد. این ردیاب میتواند تا مدت ۶ ماه تمامی اطلاعات مسیرهای طی شده در این مدت را در خود حفظ کند. 


|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ : یک شنبه 17 ارديبهشت 1402
نویسنده : javid

متن آهنگ خوش به حالت آرمین زارعی

 

میدونم حالت خوبه و خیلی روبه راهی
میدونم بی دغدغه فکری و دل شوره داری
روزا رو سپری می کنی و شدی بی خیال ما
میگی امثال من دورو ورت خیلی زیاده ها
کاش از همون اول این دل ازت خسته میشد
که حالا نتونی تو روم بیگیری دست پیشو
به هر دری که زدم رو بهم بسته میشد
چقد دلم به دست تو شکسته میشد
خوش به حالت چقده دلت قرصه و
صدمه نمیزنه اصلا بهت غصه و
بغض من باعث میشه نیشت واشه
تو دوست داری که یکی دیگه پیشت باشه
یکی که تو زندگیت مثل یه پادو باشه
یکی که فکر تو فقط پیش کادو هاشه
یکی که هر کاری کنه باید سرویس بده
مهمم نیست اینکه فقط با تو باشه
بدیات خوبیاتو از یادم برد
چه شبایی که از دوری تو سخت خوابم برد
کارای زشتت آبرومو جلو عالم برد
چه ضربه هایی از تو این دل سادم خورد
بدیات خوبیاتو از یادم برد
چه شبایی که از دوری تو سخت خوابم برد
کارای زشتت آبرومو جلو عالم برد
چه ضربه هایی از تو این دل سادم خورد
تو هم یه ذره دلت تنگ من بود کاشکی
تویی که ادعا می کردی منو دوست داشتی
تو که میگفتی قلبت بی من میشه پاره
تو که میمردی واسه ی من بی اشاره
حالا خیلی سخته تو رو خودم بهم بگی طاقت
دیدنمو نداری بی من زندگیت راحته
میدونم اینقده سرت شلوغه بعد یکی دو ماه
اگه الان بهت زنگ بزنم جا بله بگی شما
یعنی این یارو اینقده بدرد بخوره
که باعث شده حال تو ازم بهم بخوره
از منی که همه جوره باتو بودم
منی که به دور از حاشیه و آتو بودم
کاشکی هیچوقت تو زندگیم این مسیرو نداشتم
من بدبخت که جز تو هیچکسی رو نداشتم
تنهام گذاشتی رفتی دلم غمگینه کاشکی
تو هم واسه ادامه دوستیمون انگیزه داشتی
بدیات خوبیاتو از یادم برد
چه شبایی که از دوری تو سخت خوابم برد
کارای زشتت آبرومو جلو عالم برد
چه ضربه هایی از تو این دل سادم خورد
بدیات خوبیاتو از یادم برد
چه شبایی که از دوری تو سخت خوابم برد
کارای زشتت آبرومو جلو عالم برد
چه ضربه هایی از تو این دل سادم خورد
چقد تورو دور نگه داشتم از دشمنا
یه آدم خوب ساختم از یه انگشت نما
ماها از عشق همدیگه تب زده بودیم
ماها واسه ماه ها بعد مون حرف زده بودیم
همه چی خوب بود همه چی زود زود
میگذشت و تنها غم من غم این روز بود
که تو بری و من گله کنم از دست تو
من عاشقت بودم دقیقاً برعکس تو
جای تورو پر کنه واسم چه آدم دیگه ای
من تورو میخوام که تو هم تو یه عالم دیگه ای
تو یه آدم دیگه ای تو زندگیت هست

 

تو زندگیت من ، چه نقشی داشتم
من واسه تو با دورو وریات چه فرقی داشتم
آره دوست ندارم و یه وقتی داشتم
وقتی که واسه دستای خالیم دست میخواستم
آره واسه دستای خالیم دست میخواستم
بدیات خوبیاتو از یادم برد
کارای زشتت آبرومو جلو عالم برد
بدیات خوبیاتو از یادم برد
چه شبایی که از دوری تو سخت خوابم برد
کارای زشتت آبرومو جلو عالم برد
چه ضربه هایی از تو این دل سادم خورد
دیگه نمیخوام الکی کنم سخت گیری
ولی تو هم یکی مثل باقی وقت گیری
دم از عشق میزنی و میگی دوسش داری و
وقتی با اونی به کس دیگه نخ میدی

https://musicdel.ir/single-tracks/178031/


|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ : پنج شنبه 14 ارديبهشت 1402
نویسنده : javid

با خرید این ویلا لذت استفاده از خانه ای مدرن و هوشمند را به خود هدیه دهید.

مجهز بودن این ویلا به سیستم مدیریت هوشمند BMS از مشخصه هایی است که متمایز بودن آن را تضمین می کند. سیستم مرکزی این ساختمان به گونه ای است که کلیه تجهیزات الکتریکی توسط یک سیستم هوشمند مرکزی کنترل می شود. تنها با یک سرچ ساده واژه BMS در اینترنت، از امکانات این سیستم شگفت زده خواهید شد.

از قابلیت های این سیستم هوشمند می توان به موارد زیر اشاره کرد: https://amlakarman.com/property-label/cheap-and-suitable-land/

صرفه جویی در مصرف انرژی
مجهز بودن کلیه ساختمان به سیستم صوتی
قابل تنظیم بودن دمای اتاق ها و کلیه ساختمان
قابل کنترل بودن سیستم روشنایی ساختمان
کنترل کلیه سیستم های سرمایشی و گرمایشی
امکان دسترسی دادن به افراد خاص جهت ورود به ساختمان
کنترل ورود و خروج کل ساختمان
و صدها قابلیت دیگر

سبک منحصر بفرد معماری این ساختمان از نوع مدرن می باشد و در نمای آن از آجر استفاذه شده است. در کلیه بخش های این ویلا از متریال با کیفیت و درجه یک استفاده شده است. در طراحی داخلی این ساختمان، کف از جنس سرامیک، سقف کناف کاری شده، کابینت ها از نوع های گلاس ترک و شیشه ها نیز ایتالیایی می باشند.

دیگر امکانات این ویلای فول امکانات شامل موارد زیر می باشد:

درب ضد سرقت
آیفون تصویری
پارکینک اختصاصی
سرویس ایرانی و فرنگی
محوطه سازی بخش بیرونی ساختمان همراه با نورپردازی
دوربین مدار بسته
دسترسی آسان به کلیه مراکز خرید و رفاهی
همچنین قابل ذکر است که ساختمان در مقابل زلزله مقاوم سازی شده است. خرید و فروش ویلا در کومله

شعار ما آرمانی بیاندیشیم، آرمانی زندگی کنیم.

جزئیات
شناسه ملک: 3804                                                                                           مساحت زمین (مترمربع): 240 مترمربع

مساحت ملک (مترمربع): 105 مترمربع                                                                   اتاق ها: 2

قیمت کل (تومان): 4 میلیارد و 300 میلیون                                                              وضعیت: برای فروش

موقعیت ملک: داخل کوچه                                                                                  نوع زمین: مسکونی

وضعیت سکونت: تخلیه

امکانات
آیفون تصویری

اپن آشپزخانه

پارکینگ

پکیج و رادیاتور

پوشش کف سرامیکی

داکت اسپلیت

درب ضد سرقت

سرویس بهداشتی و حمام ایرانی

کمد دیواری

گاز رومیزی

هود

نمای ساختمان
آجر

 

 

ویلای دو طبقه با سه واحد مجزا به متراژ 500 متر در شلمان

این ملک در منطقه شلمان قرار دارد. شلمان در مسیر لنگرود- رودسر است و از نظر دسترسی موقعیت مناسبی دارد. تمامی مراکز خرید، رفاهی از جمله سوپرمارکت، کافه و رستوران، فروشگاه های زنجیره ای و غیره در دسترس شما قرار دارند.

طراحی این ویلا به گونه ای است که طبقه اول آن به متراژ 218 متر و به صورت نیم دوبلکس است و دو واحد مجزا به متراژهای 110 و 118 متر در طبقه دوم قرار دارد و بعلاوه یک واحد 45 متری که به صورت سرایداری درنظر گرفته شده است. کل ملک نیز به صورت یکجا به فروش می رسد.

طراحی طبقه اول به گونه ای است که سالن پذیرایی و آشپزخانه در قسمت پایینی و سه اتاق خواب در قسمت بالا قرار دارند. پوشش کف از نوع سرامیک است. در آشپزخانه این واحد دوبلکس کابینت ها از نوع ام دی اف است و گاز رومیزی و هود در آن نصب شده است. سیستم سرمایشی از نوع اسپیلت و سیستم گرمایشی از نوع پکیج و رادیاتور است. این ویلا مجهز به استخر هم می باشد که جزء مشاعات ساختمان است. همچنین قابل ذکر می باشد که ورودی دو واحد بالایی به صورت جداگانه و مجزا از واحد پایینی است.

امتیازات و امکانات این ویلا شامل موارد زیر است:

سند تک برگ
آیفون تصویری
درب ضد سرقت
درب ریموت دار
پنجره دو جداره
تراس
انباری
کمد دیواری

دسترسی های این ویلا به صورت زیر است:

فاصله تا لنگرود 10دقیقه
فاصله تا رودسر 5 دقیقه
فاصله تا ساحل 15 دقیقه

شعار ما آرمانی بیاندیشیم، آرمانی زندگی کنیم.  املاک آرمان

جزئیات
شناسه ملک: 5218                                                                                                          مساحت زمین (مترمربع): 500 مترمربع

مساحت ملک (مترمربع): 500 مترمربع                                                                                   اتاق ها: 3

قیمت کل (تومان): 20 میلیارد                                                                                              سال ساخت: 1393

وضعیت: برای فروش                                                                                                          تعداد کل طبقات: 2

قیمت هر متر مربع (تومان): 40000000

 

امکانات
آیفون تصویری

استخر

پارکینگ

پکیج و رادیاتور

پوشش کف سرامیکی

درب ضد سرقت

راه جدا

سرویس بهداشتی و حمام ایرانی

سرویس بهداشتی و حمام فرنگی

گاز رومیزی

هود

 

نمای ساختمان
سنگ


|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ : یک شنبه 21 اسفند 1401
نویسنده : javid

بالش هوشمند یکی از محصولاتی است که استفاده از آن این روزها مورد توجه قرار گرفته است. این بالش می تواند شکل سر و گردن را به خود بگیرد و از فشار بار اضافی به گردن جلوگیری می کند. همین امر نقش موثری در حفظ سلامت مهره های گردن و تجربه خواب راحت و با کیفیت دارد. کسانی که می خواهند انواع کالای خواب را سفارش دهند باید به ویژگی های متعددی در زمان خرید توجه داشته باشند. همچنین، خرید آنلاین تشک یکی از بهترین روش ها برای خرید راحت و بی دغدغه است.جوان ایرانی (irjavan.com)

 

بالش هوشمند چه ویژگی هایی دارد؟
جنس این بالش چیست؟
قبل از آنکه بخواهیم به بیان ویژگی های بالش هوشمند بپردازیم، بهتر است به این سوال پاسخ دهیم که از چه متریالی در ساخت آن استفاده شده است. بهتر است بدانید متریالی که در ساخت این محصول به کار می رود مموری فوم است. مموری فوم از جمله متریال هایی است که این روزها استفاده از آن مد نظر قرار گرفته است.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد مموری فوم این است که به سرعت شکل سر و گردن را به خود می گیرد و تکیه گاه مناسبی را برای گردن به وجود می آورد. همچنین، مموری فوم وزن بسیار سبکی دراد و به راحتی جا به جا می شود. تمامی این ویژگی ها سبب شده اند این بالش به یکی از بهترین محصولات بازار تبدیل شود.

 

آیا این بالش به آزاد سازی تنش های عضلانی کمک می کند؟
همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم بالش هوشمند از جنس مموری فوم است که می تواند شکل سر و گردن را به خود بگیرد. این امر سبب می شود تا استفاده از این بالش بتواند تکیه گاهی را برای مهره های گردن به وجود بیاورد و همین امر به آزاد سازی تنش های عضلانی کمک می کند. کسانی که دردهای مزمن در گردن دارند، باید استفاده از این بالش را مد نظر قرار دهند. زیرا یکی از دلایل اصلی گردن درد، عدم آزاد سازی تنش های عضلانی در طول خواب است.

 

آیا این بالش نرم است؟

بالش هوشمند نرم است و به راحتی سر و گردن در آن جای می شود. اما نرمی آن به اندازه ای نیست که نتواند تکیه گاه مناسبی برای گردن به وجود بیاورد. همچنین، سفتی آن طوری نیست که باعث شود تنش های عضلانی گردن خارج نشوند. بنابراین، شما می توانید بدون هیچ گونه نگرانی بالش هوشمند خود را سفارش دهید و از ویژگی های خاص آنها بر گردن بهره مند شوید.

آیا این بالش نرم است؟

 

روکش این بالش از چیست؟
بالش هوشمند می تواند روکش های متعددی داشته باشد. یکی از روکش هایی که امروزه بر روی این بالش ها به کار می رود روکش کول مکس است. روکش کول مکس باعث کاهش دما در قسمت سر و گردن می شود و این امر می تواند خواب راحتی را برای افراد به ارمغان آورد. همچنین، این روکش حالت ژل مانندی دارد و به ماساژ هر چه بیشتر سر و گردن کمک می کند و باعث می شود افراد در زمان خواب حس بهتری را تجربه کنند.

در خرید کالای خواب به چه نکاتی باید توجه کنید؟
اگر می خواهید کالای خواب را بخرید، باید به نکات زیر توجه داشته باشید:

کالای خواب باید اندازه استانداردی داشته باشد. از خرید کحصولاتی که بیش از اندازه بزرگ و یا کوچک هستند بپرهیزید.
کالای خواب باید از متریال های ضد حساسیت ساخته شده باشد. در غیر اینصورت استفاده از آن باعث بروز حساسیت می شود.
کالای خواب باید وزن سبکی داشته باشد تا به راحتی بتوانید آن را جا به جا کنید و در زمان خواب حس بد و ناخوشایندی نداشته باشید.


آیا خرید آنلاین تشک گزینه خوبی است؟
خرید آنلاین تشک گزینه هوشمندانه ای است و به افراد کمک می کند تا بتوانند حس خوبی را در زمان خرید تجربه کنند. خرید آنلاین تشک دغدغه های خرید حضوری را کاهش می دهد و این موضوع برای مشتریان اهمیت زیادی دارد. خریداران می توانند ابتدا تمامی ویژگی های تشک را به راحتی بخوانند و در صورتی که به این نتیجه رسیدند آن محصول مناسب است آن را می خرند و در زمان کوتاه محصول را درب منزل دریافت می کنند. در واقع، این کار سبب می شود تا هر چه زودتر به تشک مورد نیاز خود دست پیدا کنند و خواب راحتی را تجربه کنند.برای خرید بالش هوشمند به کجا مراجعه کنیم؟

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد خرید بالش هوشمند در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید این بالش از متریال مموری فوم درست شده است و می تواند شکل سر و گردن را به خود بگیرد. این بالش تنش های عضلانی را کاهش می دهد و از بروز گردن درد جلوگیری می کند.

کالای خواب
اگر می خواهید برای خرید آنلاین تشک، بالش طبی و یا انواع کالای خواب اقدام کنید، می توانید به سایت فروشگاهی آکسون (axonmattress.ir) مراجعه کنید. این فروشگاه محصولاتی با کیفیت بالا را به خریداران ارائه می دهد و به آنها کمک می کند با انتخاب محصولات مناسب خواب با کیفیتی را تجربه کنند.

https://irjavan.com/%d8%a8%d8%a7%d9%84%d8%b4-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%da%86%d9%87-%d9%88%db%8c%da%98%da%af%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%9f/


|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ : سه شنبه 2 اسفند 1401
نویسنده : javid

متن آهنگ من دیگه طاقت ندارم بخدا من به گریه عادت ندارم مرتضی پاشایی

 

بعد یه عــــــمرِ آزگـــــــار???? میــــــگی دلت جایی اسیره

تو دیگه رفـــــــــتنی شدی ????هرچی بگم من دیگــــــــه دیرهMusicdel | موزیکدل

دانلود اهنگ من دیگه طاقت ندارم بخدا من به گریه عادت ندارم مرتضی پاشایی MP3 - موزیکدل

دنبال ????????عــــــــشق تازه ای دنبـــــــال بازیچه ای نو

من با تو کاری ندارم ????هرجا دلت مـــــــــــیخواد برو

این دفعه بار آخره هــــــــر روز یکی از دل تو دل میبره

برو بذار تموم بشه اون ????که دلــــــــــش میخواد بره ????باید بره

من دیگه طاقت ندارم???? بــــــــخدا من به گریه عـــــادت???? ندارم

برو اگه ????????بایـــــــد بری که دیگه دوســــــــــت???????? ندارم

 آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام «من دیگه طاقت ندارم بخدا من به گریه عادت ندارم»


|
امتیاز مطلب : 51
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400
نویسنده : javid

درست است که شستشوی دست با آب در دمای بالا و مایع های دستشویی معمولی برای حذف باکتری، کثیفی و تازگی پوست مناسب است اما میزان ضدعفونی کنندگی در مایع های معمولی کمتر از مایع ضدعفونی کننده دست است. خاصیت شویندگی و تمیزکنندگی مایع دستشویی ناشی از حضور انواع سورفکتانت های آنیونیک و آمفوتریک در فرمولاسیون آن است. اسانس ها در اکثر صنایع غذایی از جمله محصولات قنادی، نوشیدنی، لبنی، گوشتی و انواع اسنک کاربرد دارند اما به دلیل گرانی و در دسترس نبودن طعم دهنده های طبیعی، در صنعت اغلب از طعم دهنده های مشابه طبیعی و مصنوعی استفاده می گردد. از اسانس های روغنی اغلب در رایحه درمانی استفاده می شود و در واقع نوعی داروی جایگزین است که از عصاره های گیاهان برای حفظ سلامتی استفاده می کنند. مصر باستان زادگاه واقعی روغن های اسانسی، یا همان رایحه درمانی است که امروزه آن را می شناسیم. ویژگی روغن آرگان تغذیه، شادابی و سلامت پوست دست می باشد. در نتیجه عوامل مهمی مانند رطوبت دست، پ هاش (pH) پوست دست، حساسیت و خشکی پوست باید مد نظر باشند. از قرون وسطی تا پایان قرن ۱۹، پوست رنگ پریده ایده آل تلقی می شد و زنان از آرسنیک، سرب، جیوه و حتی زالو استفاده می کردند که به خود ظاهری رنگ پریده بدهند.

با این وجود، آمادگی متقاضیان برای شرکت در دوره در مصاحبه ورودی سنجیده خواهد شد و موسسه اطمینان حاصل می کند افرادی که وارد دوره می شوند می توانند با کلاس همراه باشند و از دوره بهره برداری نمایند. این بدان معناست که شما باید قبل از استفاده از اسانس تحقیقات خود را انجام دهید. مرکز بافت و طعم به شما کمک میدهد تا فرمول محصول غذایی را توسعه بدین، مواد اولیه را تهیه کنید و برای تولید آماده بشین. ما آماده ارئه انواع مواد اولیه شوینده و انواع مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی از 5 گرم به بالا و ارائه انواع لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی و صنعتی با بهترین کیفیت و کمترین قیمت و عالی ترین بسته بندی هستیم و آنرا در شهر و محل کار شما تحویل می دهیم. کمترین خلوص این ترکیبالت 99/99% میباشد. اسانس ها حالت روغنی دارند، این روغن نام گیاهی است که از آن ها بر گرفته شده است.

همین طور به لحاظ رده قیمتی نیز تفاوت قابل توجهی میان انواع مواد اولیه مورد نیاز در آزمایشگاه ها وجود دارد. نانو امولسیون یکی از فناوریهای رو به رشدی است که در صنایع آرایشی، بهداشتی و دارویی به عنوان یک سیستم جدید حامل داروها و مواد لیپوفیلی مانند روغنهای اساسی ، طعم دهنده ها، رنگ ها و اسیدهای چرب مورد استفاده قرار می گیرد. تصور می شود که برخی از روش های کاربردی می توانند جذب را بهبود بخشند، مانند استفاده با گرما یا مناطق مختلف بدن. تصور می شود که بیشتر روغن های اسانسی با استفاده از چربی حیوانی با استفاده از نوعی روش استخراج حلال (مصنوعی) در مصر تولید شده است. چنین روغن هایی را ضروری می نامیدند زیرا تصور می شد که آن ها ذاتا دارای بو و عطر و طعم هستند. در فرآیند مومیایی کردن از جوهر معطر و رزین نیز استفاده می شد. مشهورترین پزشک مصریان، بقراط حدود 460 سال قبل از میلاد مسیح، معتقد به درمان کلی بیمار بود و ماساژ را در بسیاری از روش های درمانی وی شامل می شد. 

آنها می توانند به روش های مختلفی استفاده شوند: در حمام، در روغن ماساژ یا در محصولات زیبایی. ضدآفتاب های شیمیایی به ترکیب محصولات ضدآفتاب اضافه شده و مکانیسم جذب آنها از طریق واکنش های شیمیایی می باشد. این موضوع سال ها به همین شکل ادامه داشت. انواع ناسازگاری ها در فرمولاسیون داروها و محصولات آرایشی بهداشتی ناسازگاری در محصولات دارویی و آرایشی بهداشتی با وجود یک یا چند پدیده مشخص می گردد: ایجاد رسوب: به عنوان مثال رسوب سولفات روی در آب معمولی یا آب مقطر بعد از ۱۵ روز و یا رسوب ماده … فقط در سمت امن باشید، ممکن است بخواهید آن را در روی آرنج خود آزمایش کنید، 24 ساعت صبر کنید و یک واکنش را بررسی کنید. گروه بازرگانی رایان در سال 1378 فعالیت خود را شروع نمود این گروه با استفاده از کارشناسان کارآزموده و مجرب در بخش های بازرگانی، فروش و پشتیبانی فروش درزمینه ارائه مواد اولیه مورد نیازصنایع تولیدی وهم چنین تجهیز،آموزش وراه اندازی آزمایشگاههای کنترل کیفی صنایع مربوطه و تأمین نیازهای آزمایشگاهی واحدهای آموزشی ، پژوهشی و تحقیقاتی کشور اقدام نمود.


|
امتیاز مطلب : 154
|
تعداد امتیازدهندگان : 56
|
مجموع امتیاز : 56
تاریخ : شنبه 16 اسفند 1399
نویسنده : javid
سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: گزارش نهایی سانحه هواپیمایی اوکراین در هفته جاری به صورت عمومی منتشر می‌شود.
 
                                                   خبر تازه درباره گزارش نهایی حادثه هواپیمای اوکراینی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، محمد ذیبخش، سخنگوی سازمان هواپیمایی درباره اعلام نظر کشورها نسبت به گزارش نهایی ایران از سانحه هواپیمای اوکراین اظهار داشت: طبق کنوانسیون شیکاگو و انکس ۱۳ ایکائو ( سازمان جهانی هواپیمایی) به کشورهایی مرتبط با سانحه هواپیمای اوکراین گزارش تهیه شده را ارسال و اعلام کردیم و ۴ کشور ۶۰ روز فرصت داشتند که درباره این گزارش نظر خود را اعلام کنند که این مهلت نهم اسفند ماه به پایان رسید.
وی ادامه داد: کشورها با گزارش ایران از سانحه هواپیمای اوکراین همسو بودند و از لحاظ فنی اختلاف نظری بین کشورها وجود نداشت.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به زمان انتشار این گزارش به صورت عمومی و برای مردم گفت: گزارش نهایی در هفته جاری به صورت عمومی منتشر می‌شود اما گزارش کاملا تخصصی و فنی است.
ذیبخش تاکید کرد: در انتشار عمومی گزارش نهایی هیچ سانسوری نخواهیم داشت و در این گزارش به مسائل فنی پرداخته شده است.

 

 
 

|
امتیاز مطلب : 170
|
تعداد امتیازدهندگان : 60
|
مجموع امتیاز : 60

آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید